Scrisoare către copilul meu

1 iunie 2015

Dragul meu,

Îți scriu această scrisoare dintr-o nemăsurată dragoste, unică și necondiționată. Citind-o, vei simți bucățile de suflet pe care ți le învălui aici în cuvinte, mult prea mici ca să exprime cât de mult te iubesc!

Te-ai născut mai întâi în gândurile mele. Ai fost întâi dorință, apoi vis, pe care l-am croit mai timid sau mai cu teamă, dar, mai ales, cu încredere. Când am aflat că exiști, am crezut că e un miracol. Dar am învățat încetul cu încetul, că ești, de fapt, un dar pe care mi l-a întins Dumnezeu, de acolo de sus, semn că și El mă iubește nemăsurat de mult, încât Și-a rupt o clipă din eternitate ca să-Și întoarcă privirea spre mine. Bucurie! Imensă bucurie am simțit când mi-au spus: „ești însărcinată”! Mi-am prins mâinile în jurul pântecelui și am jurat că te voi proteja întotdeauna începând cu acea clipă. Când inima ta a avut destulă putere, m-ai lăsat să o ascult tremurând. Un tic-tac în ritm alert, atât de alert încât mi-a fost teamă. Cu mâinile strâns lipite de pântecele meu viu, am așteptat să-mi dai un semn că ești acolo. Aripi de fluture! Desfăcute timid înăuntrul meu, bătăi timide ca un mângâiat fin. Și m-am simțit binecuvântată! Și liniștită! Știindu-te acolo, în mine, la adăpost de toate răutățile, pericolele și greutățile.

Ai crescut în fiecare zi, celulă cu celulă, ai înflorit și ai devenit micuțul om care avea să-mi bucure nesfârșit existența! Ți-am simțit mișcările nerăbdătoare și ți-am liniștit tresăririle cu aceleași mângâieri calde. Iar momentul acela, suprem, al întâlnirii, când am văzut chipul celui mai frumos și minunat copil din lume, a fost, cu adevărat, cel mai fericit din viața mea! M-am simțit importantă, împlinită, fericită, vie! M-am simțit MAMĂ! De atunci, mâinile mele nu mai țin pântecele, ci se întind spre tine, dragul meu! Să te îmbrățișeze, să te aline, să te susțină, să te mângâie.

Astăzi este ziua ta. Este ziua care îmi amintește cât sunt de binecuvântată că te pot strânge în brațe și te pot săruta! E ziua copilăriei! Și aș vrea să-ți pot dărui lucrurile cele mai importante din lume, împachetate și sigilate cu un sărut și o îmbrățișare. Te-am privit alergând, te-am auzit râzând, te-am văzut bucurându-te de micile surprize ale zilei și am știut că am reușit, chiar dacă prea puțin, să te fac fericit. Iar acum, la ceas de noapte, îți sărut creștetul de noapte bună, sperând că fiecare zi își va aduce și mai multe bucurii decât cea care tocmai s-a încheiat.

Te iubesc, dragul meu copil! Și doresc să-mi bucuri clipele multă vreme înainte!

Cu drag,

Mama

24 de comentarii

  1. Am retrait acele magice momente, cu fiecare rând pe care l-am citit…
    Dumnezeu sa-i ocroteasca pe toi copiii lumii, iar noi, parintii, s-avem grija sa le dam, pe lânga dragoste, educatie si… aripi. Sa-i pregatim pentru zbor, pentru momentul în care nu mai sunt numai ai nostri.

  2. Ce repede trece timpul si ce repede devin ei, copiii nostri, din bataie de aripi de fluture gingas, zbor liber de pasare ce invata independenta…Zambesc privindul pe el, zambesc si privindu-i pe ai mei si stiu ca noi suntem, ramanem mereu, orice ar fi, Copii tocmai pentru ca am invatat sa fim mame! 🙂

Ce părere ai?