Wordless Wednesday (11) – Prima serbare

Poze mai puțin reușite de la o serbare foarte reușită 🙂

Plictisit…deja 🙂

 

Pinț …as Santa 😀

 

Aaaaaand…. action! 😀

 

…și…Moșul 🙂

37 de comentarii

  1. amintirile onteaza! minunate sunt toate ipostazele surprinse!
    S-a meritat sa ajungi mai târziu 😉

    este ultima postare Miercurea fara cuvinte – înainte de Craciun… Iti doresc sarbatori fericite, multa sanatate, bucate bune pe masa si colindatori la ferestre! Happy WW! 🙂

      • Auzi, nu mă poți traduce cu d-astea! Capabilă de sentimente materne se vede că ești, slavă Domnului, de-acolo-ncolo e nește detalii ce pot fi privite cu subiectivism… So, don’t be shy, otherwise I’ll write to Santa for you! 😀

      • Capabilă de „maternități” sunt. La fel de bine sunt capabilă și de isterii și altele.
        Fă bine și-i scrie Moșului să-mi dea olecuță de minte mai multă :-))))

      • Țțțțț, nene, nu mă duci cu d-astea! Vrei să fii perfectă??? Decât fuga continuă după o perfecțiune iluzorie, pe care n-o vei atinge, mai bine certitudinea imperfecțiunii pe care o vei putea corecta știindu-i toate neajunsurile… 🙂
        Gata-gata scrisorica, dăm enter? 😀 😆

      • Deci tot îmi stă pă limbă să-ți zâc ce-mi stătea pă creier… 🙂 Deci semnificațiunea de la fotografia intitulată ”serbare 2” e alta decât că prințu’ e plicti… Nooo… Prin atitudinea asta un băiat de vârsta lui vrea să arate că e stăpân pe situație… Bine io nu știu dacă mai țin minte de la trei ani ceva, dar cam așa gândeam pe la 4 anișori de când îmi mai amintesc și io câte ceva… Chiar și o serbare cu Moșu’ când m-am ascuns după bunica… Mi-era frică de măști… 🙂

      • Ohhh, belive me! I been there! Păi prin plictisul ăsta încerca să te liniștească, să-ți mențină atenția oarecum asupra lui, adică îți zice: ”Vezi, pe-aici nu-i nimic să mă mai sperie, cu ăștia mă descurc io”! 😉 Andrei, cel hiperactiv nu poate fi plictisit, eventual era emoționat de situație, știa că e ceva special în acea zi, și așteptarea febrilă o masca sub înfățișarea plictisului… E un actor… 😆

  2. Mumos cum sunt toate serbarile de pitici. Eu acum cand scriu astept astept, numar orele. Mai sunt doua si jumatate :).
    Sa va traiasca printu si sa va aduca multe multe bucurii si magii.
    vavaly

  3. Speram ca atunci cand baiatul meu va fi mare si nu va mai avea serbari, sa scap si eu de emotii… n-am scapat, ma emotionez la fiecare serbare a elevilor mei 🙂
    Sa te bucuri de print, sa creasca mare si frumos! 🙂

    • Păi cum să nu te emoţionezi când îi vezi atât de…sinceri!
      Să te bucuri şi tu de fiecare clipă lângă puiul tău, cu atât mai mult cu cât se va desprinde uşor, uşor pentru a-şi urma drumul.

  4. Nu creeeed ! Inca se mai joaca in gradinita cu cuburi d-alea ciudate ! 0_0

    Bai domnisoara… mie cand imi mai faci o vizita pe mess ? Nu de alta, da mor de doru tau ! 😀 Pup Agathutsa :*

  5. Ma declar (cu puuutina intarziere, e drept, fata de eveniment) fan Andrei-Spiridushu si Mama-Corazon-Emotionada! Smneaza Pantusha-Ghidusha

Ce părere ai?