Duzina de cuvinte (7)

Mi-ai strigat numele? Sau e doar părere surdă născută din zboruri inverse?

Mi-am biciuit gândul lasciv și l-am forțat să facă un pas înapoi. Pe vremea când îmi admiram turnul de fildeș de unde nu bănuiam vreodată că aș putea să cad.

Ți-am mirosit umbra din ungherele obscure ale tâmplei bolnave unde te-am ascuns de teama fiarei nebune. Și încerc să păcălesc trecutul care vrea să se joace cu biata-mi inimă, subjugând-o smintelii. Acum caut indiciu spre-albastru, căci verdele-i mort de mult și nu-mi mai iubește pleoapele mute.

Nici urmă de cântec. Nici vorbă de cer sau de ape. Nici gând de culoare smulsă din curcubeie târzii.

Mi-e teamă. Dacă închid ochii, mi-apari. La rădăcina unui cedru bătrân, cu privirea spre nori albi, amândoi mângâiați de pământul reavăn, mirosind a ere pierdute…. Șoptind necuvinte și cerșind eternității clipe…

O pală de vânt abia îmi șterge senzual o șuviță și tresar. Pentru o clipă am sperat că e un mesaj de acolo, de pe vremea când nu era totul doar un fir de poveste…

………………………………………………………..

Provocarea vine de la Psi care se află în casă nouă și a fost preluată cu succes și la timp  de:

Tiberiu, Vero, Virusache, Redsky, Scorpio, BlueRiver, Rokssana, Valentina, Sara, Dictatura Justiției.

18 comentarii

  1. […] muzica vine tot de la queen aşa cum am început de altfel săptămâna, fotografia este de fapt copia unei picturi preluată de aici, iar cele douăsprezece cuvinte le veţi găsi şi la: tiberiu, vero, virusache, redsky, scorpio, blueriver, rokssana, valentina, sara, dictatura justiţiei şi desigur opera lui bogdan ( regăsiţi mai jos,în comentarii, urecheala de rigoare) dagatha […]

  2. dacă aș fi primit io teme de casă de-astea numa’… Da’ trecu vremea și…
    Ce ecou frumos știu cuvintele să capete în rostirile tale…

Ce părere ai?