Sunt mai bogată!

De pe 6 septembrie, viața mi s-a schimbat pentru că am devenit cineva în plus. 🙂

Nu, nu mi s-au multiplicat personalitățile și nici nu sufăr de vreo deviație psiho-emoțională. Doar că mă cuprinse așa o bucurie imensă pentru că mai am două ființe dragi în viața mea. 🙂 Două frumuseți, doi luptători, două sclipiri care au înfrumusețat multe vieți în mijlocul cărora s-au trezit. Ochișori vii, fețișoare blânde și lumină cât cuprinde. Nu poate fi nimic mai frumos, nimic nu poate aduce bucurie mai mare decât prezența lor în viața noastră.

Ei bine, da! Sunt în sfârșit mătușă! Pot să urlu asta în gura mare? Iată că pot!

Bine ați venit, Mara și Dragoș! Abia aștept să vă țin în brațe și să vă aud gângurind. Și apoi să o văd pe Păntușa și pe tata Bear alergând după voi prin casă! 😆

Aventura abia începe! 🙂

 

61 de comentarii

  1. Felicitari! (Si dumitale, dar mai ales fericitilor parinti…)
    Sa le (sa VA) traiasca si sa fie sanatosi si sa aveti parte de ei si ei sa aiba parte de voi toti, si sa creasca mari, intelepti, cuminti, frumosi si norocosi, si sa iubeasca si sa fie iubiti (de voi toti si de cine vor mai vrea ei – SI de soacre! 😀 😆 ) si sa fie asa cum ii vreti (si MAI ALES asa cum se vor vrea ei insisi)! Numai lumina si frumusete si bine sa le (si sa VA) iasa in cale, cu doar un stropsor de uratenie / rautate, atat cat sa faca viata mai interesanta si sa ofere contrastul necesar pt a putea aprecia mai bine frumosul si binele.
    La mai mare!

    • De când aștept să dai un semn și pe aici! Te-am zărit pe cărări comune. Trimisesem chiar și un e-mail la un moment dat.
      Bine că ai revenit 🙂
      Și mulțumim de gândurile frumoase 🙂

      • DOAR PE DOUA asemenea „carari” m-ai putut gasi (episodic, din cand in cand), „carari” (pt mine) de interes practic (imi mai verific – si uneori corectez – vocabularul / modul de exprimare / ortografia) si MAI ALES – foarte putin solicitante (postari ultra-scurte). La ceva mai lung doar acuma m-am incumetat, si asta-i primul blog pe care „l-am luat la refec”. Urmeaza (sper – da’ nu stiu CAND) comentarii… retroactive, pe masura ce parcurg blogul „inapoi”.

      • P.S. E-mailul nu l-am gasit – fie nu mi-a parvenit, fie (la acea vreme) „nu mi-au picat ochii pe el”, si m-o fi asteptand (alaturi de alte vreo doua-trei mii) sa am timpul / energia / rabdarea sa le parcurg / selectez.

      • Multumesc (atat pt bucuria cu care m-ai re-primit cat si despre parerea dumitale despre opiniile mele („privilegiati”) ).

        „Bine”… Hm! Sa zicem…

  2. Ia, ia… elaborează un pic… adică mai e unu’ ca mine pe planeta asta, cu acelaşi nume?! Văleu! Nu se poate, io tre’ să fiu unic şi in(di)vizibil! 😆

    No hai, treacă de la mine… da’ numa’ să nu-mi semene la viaţă, c-o fi vai steaua lui! 😀

    Jokes apart, să fie sănătoşi şi să aibă viaţă lungă, frumoasă şi interesantă! 😎 La fel şi matale, tuşă 🙄 să te bucuri de prezenţa lor mulţi, mulţi ani de-acu’ încolo! 😉

    • Nu, bre, ca tine, SIGUR nu mai e nimeni! 😆 You are the one and only Drugwash! 😀
      Iar el abia ce și-a scos căpșorul în lume. Sigur va fi un minunat și un unic la rându-i.
      Mulțumesc 🙂

  3. Tre’ să devii şi mai bogată, mătuşă, că o să trebuiască să iei două cadouri de ziua lor, la fel. 🙂
    Io credeam că pe timp de criză nici nu se mai fac copii…
    Să-ţi traiască, dară! Şi să te iubească muuuult! 🙂

    • aoleu! La asta nu m-am gândit! 😆
      se fac, bre, se fac! Nu vezi? la dublu, chiar :-)))
      Mulțumesc mult. Trebuie să mărturisesc ca m-ai cucerit definitiv cu ultima parte a urării. 😀

  4. Chiar ca esti mai bogata! Sa va traiasca si sa va aduca numai bucurii! E plina casa cu lumina si bucurie unde-i un copil, dar cu doi deodata, cred ca da pe-afara… 🙂

  5. iooi tuşă, de-aceea nu ai răspuns ieri la tilifon! 😀
    ursitoare bune să le vegheze somnul, iar noi le spunem bun venit pe lume, o lume mai frumoasă… cu ei!

  6. Vad ca nu iti mai incapi in piele de bucurie 🙂 Multumim ca ne-ai spus si noua. Iar bebelusii sa fie sanatosi si sa va aduca numai bucurii…si de ce nu, sa semene cat se poate de mult cu matusica lor :)) Numai bine!

  7. Să fie în cel mai bun ceas! Să crească sănătoşi, voioşi, voinici, iar mătuşica pe lângă ei!
    Te pupific!
    P.S Vezi că azi e joi, da’ încă nu-i ora 13.00 🙂 🙂 Mai avem timp să uităm! 🙂

  8. Sa fiti sanatosi, ca bucuriile si necazurile vin si se duc… singure. 🙂
    Eeeeeeiii si sa-l vezi acum pe Pint, cum se va lauda ca „El e mare nu ca bebe Mara si Dragos”! 😆

  9. Brava matusha, si nu zici nik de asa postare? O descopar dupa vrio 2 saptamani :)))) Multumim de video, chiar seamana! 😀 Si de urari tuturor uratorilor, de 1000 de ori gandul bun inapoi vatre voi! Semnat Pantusha, aka „mama nu’ Mara si a lu’ Dragos” 😀

  10. de ce nu se pun pe invizibil comentariile pe blogul tău ca să pot să te bălăcăresc? păi nu fu vorba că mie îmi spui în primul rând? nu fu vorba că dai raportu*? și eu să aflu abia acu? bine, te mai primesc eu în inima mea? pun toți elanii suedezi pe urmele tale și te fac ăia fărâmițe… (acesta era un comentariu interzis celor ce nu ne cunosc! 🙂 )

    • așa, așa, fă-mă fărâmițe! 😆
      tu cu ale tale, eu cu ale mele. Bad timing, presupun. 😦
      Lasă suedezii, că mi-e teamă că m-or lua tocmai acum la ei, când nu mai există zi pe acolo.
      😀

      • „…fă-mă fărâmițe!”
        Pai actiunea este obligatorie. Nu te uitasi la poza? CE-ai vrea, sa nu i se mai toceasca incisivii si sa ajunga sa-i creasca-a… CAT?

        „…tocmai acum la ei, când nu mai există zi pe acolo.”
        Ei as! Ca doar nu-i nici Capul Nord din Norvegia, nici miezul iernii… Las’-ca la suedezi (mai ales mai in sud, ca TARE n-as crede sa se fi „cocotat” dincolo de cercul polar) TOT mai licare ceva pe cer spre sud, macar vreo ora-doua pe zi, chiar si-‘n toiu’ iernii…

        • M-am uitat la dinți! ”Ie” fioroși!!
          Cât despre noaptea nordică…eu am probleme și cu schimbarea orei aici. Când văd minunatul crepuscul, mă ia așa o bătaie d epicior necontrolată 😆

Ce părere ai?