RSS

Stil original de alungat „EL”-ul din viața ta

07 Ian

Am o prietenă. (Încă!😀 ) Și are un prieten. (Sau a avut!)

Am fost părtașă la multe din experiențele și experimentele ei. Dar ultima…lecție, este deja marcă înregistrată!

De aici a început totul…

fun_da_i_papucii_si_ia_ti_adid(sursa)

Greșeala fatală s-a produs! EL a călcat pe bec. I-ai explicat o dată. De două ori. De o sută de ori. Apoi te-a cuprins regretul că ți-ai pierdut timp prețios cu explicații. E vremea pentru o schimbare. E vremea…să-i dai papucii!

Hmmm….ceva, totuși, nu e chiar cum trebuie! Trebuie să fie și alte „simboluri”, mai reușite, ale despărțirilor furtunoase. Treaba asta cu papucii e demodată rău. Ce papuci? Șlapii pe care-i târăște prin casă nu au nimic romantic. Pufoșeniile de la bunica nu se mai poartă. Unii nici nu poartă papuci prin casă. Au șosete. Aproape albe. Alții nici nu se descalță de ai lor. Că doar nu e casă de japonezi aici!

Deci trebuie o schimbare! Dar ce poți să găsești în așa fel încât să fie potrivit situației, original și cu mesaj? De aceea este nevoie de o retrospecție (treci în revistă povestea voastră până descoperi ceva care să aibă…efect) și, poate o introspecție (să fie ceva ce îți poate aduce satisfacție sau măcar o „gâdilare” a orgoliului personal).

În general ești precaută. Nu accepți să se mute el la tine. Îl ții în suspans. Are voie în schimb să își aducă periuța de dinți:

„De restul mă ocup eu! Nu îți trebuie haine (prea multe). Avem Moș Crăciuni, avem onomastici, avem Ziua îndrăgostiților, avem ziua ta, avem zi de târg în oraș și alte prilejuri pentru șoping avizat” (clipești frumos din gene😀 )

Și uite așa, ajungi să îi cumperi pantaloni lejeri de casă. La nevoie, pot juca rol de pantaloni de pijama. Sunt universali. Sunt de la tine, e obligat să le acorde valoare sentimentală!

Asta căutai, nu? Nu poți să-i spui „Ia-ți lucrurile și cară-te!” , că nu are lucruri. Și ai scăpat și de obsedanții papuci. Liniștită că ai găsit ce căutai, te-ai decis: „Poți să pleci!” El ezită. Încearcă să te convingă cu metafore infailibile: „floricica mea”, ”soarele meu”, „iubirea mea”…Tu ești insensibilă. Îl acuzi că minte. Iei foc. Scoți din dulap o punguță elegantă în care stă  împăturită cu grijă o pereche de pantaloni:

„Îți dau…pantalonii! Adio!”

Epilog: Postare…sugerată și cu dedicație specială😉 Textul se bazează pe o întâmplare reală. Totuși, orice posibilă asemănare regăsire în personajele de mai sus este …limitată.

 
27 comentarii

Scris de pe Ianuarie 7, 2014 în Râsu'- plânsu'

 

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

27 responses to “Stil original de alungat „EL”-ul din viața ta

  1. geluodagiu

    Ianuarie 8, 2014 at 12:03 am

    Părerea mea este(dacă povestea este „inspirată” din realitate), ca prietena(încă) ar trebui…expirată din realitate. Este o femeie cu bani, casă, mașină…și pentru că sursa averii nu este ea, are ca principală preocupare să plătească niște milogi(posesori doar de un cap, cel fără creier) în schimbul sexului, care nu știu de ce nu e sinonim cu dragostea. Văd că ea are și o altă problemă. Cum să-i dea ceva simbolic, papuci, pantaloni, periuță de dinți(pardon că asta a dus-o el, deci nu) sau mai știu eu ce. Asta pentru a ajuta prietena bloggerită(încă prietenă), să aibă ce subiect să atace pe blog. 😉

     
    • dagatha

      Ianuarie 8, 2014 at 5:05 pm

      Cu adâncă durere și profund regret îți spun că te înșeli în TOATE privințele😉
      Prietena (încă) nu are bani (cred că râde maxim acum!), mai are câteva rate și la restul, adică mașină și casă (vreo douăjde ani). Nu încurcă dragostea cu sexul (tocmai aici e problema😆 ) și în niciun caz nu plătește ”milogi”… Am fabulat pe un subiect al unei discuții pe care am transformat-o amândouă în „râsu’-plânsu’”
      Nu am înțeles sintagma ”prietena bloggeriță”. dacă e ea, wrong again . Nu e.
      Dacă sunt eu…cred că am deja o listă lungă cu subiecte mai pașnice. Timpul îmi lipsește😉

      Acum e rândul meu să înțeleg ce vreau din intervențiile de pe aici😈 :
      Intervențiile tale pe blog sunt menite a genera „atacuri”😆 De panică, de cord, de…blog. Să înțeleg că Vrei să semeni zâzanie?😀 Sonia…Dragoș…acum prietena (încă)…
      Nț, nț, nț…

       
      • geluodagiu

        Ianuarie 8, 2014 at 9:53 pm

        M-ai prins. Sunt un îmbârligător. Dacă stilul meu deranjează, spune și mă retrag deși sunt un tip inofensiv. Im place sa zgândăr câteodată pentru a atrage atenția și a schimba apoi câte o vorbă cu zgândăritul ori zgândărita. Fac asta de drag, după ce am citit ce scriu aceștia și numai dacă îmi place ce și cum scriu. Poate dacă voi fi tolerat un timp o să vă obișnuiți cu mine…sau nu🙂

         
  2. Poteci de dor

    Ianuarie 8, 2014 at 4:50 pm

    Da de ce să îi dea pantalonii? Poate îi vin de minune viitorului „El” şi scuteşte o cheltuială inutilă…😀😀

     
  3. fluturas

    Ianuarie 8, 2014 at 5:00 pm

    Pai daca are bani..dupa concluzia trasa de dl. geluodagiu….cred ca-si permite sa cumpere pentru fiecare in parte…altfel ar trebui ca marimea pantalonilor sa fie criteriu de selectie..:-P..
    .

     
    • dagatha

      Ianuarie 8, 2014 at 5:06 pm

      😆
      N-are, bre!😆

       
    • geluodagiu

      Ianuarie 9, 2014 at 11:15 am

      Sau poate mărimea fluturașului…de pe ambalaj😉

       
  4. adelinailiescu

    Ianuarie 8, 2014 at 9:37 pm

    Treaba cu papucii cred ca trebuie interpretata altfel:da-i o talpa zdravana a papucului tau in dosul pantalonilor lui! Dar eu cred ca e mai eficient cu bocancii de schi…Ba si cu schiuri cu tot!

     
  5. psi

    Ianuarie 9, 2014 at 9:31 am

    parcă şi văd scena:
    – dă-mi papucii!
    – nu ţi-i daaau!
    – dă-mi pantalonii!
    – nu ţi-i daaau!
    – dă-mi batista!
    – desdemonule!😆😆😆

     
    • geluodagiu

      Ianuarie 9, 2014 at 11:07 am

      M-ai trimis cu gândul la „Nunta lui Figaro”:
      – Dă-mi pălăriaaaa!
      – Nu ți-o dau
      E cam des… demonul :))

       
      • psi

        Ianuarie 9, 2014 at 11:26 am

        tot la figaro m-am gândit și eu!😀

         
        • geluodagiu

          Ianuarie 9, 2014 at 11:30 am

          Credeam că nu. Acolo era nuntă iar aici pare un fel de divorț…cu repetiție.🙂

           
  6. Pruncu

    Ianuarie 14, 2014 at 4:31 pm

    „Încearcă să te convingă cu metafore infailibile: „floricica mea”, ”soarele meu”, „iubirea mea”…”

    Cea mai proasta tactica de a impresiona o femeie. Am invatat-o pe propria piele.

     
    • geluodagiu

      Ianuarie 14, 2014 at 5:12 pm

      Si cu ce te-ai ales la plecare: papuci, pantaloni…?😉

       
      • Pruncu

        Ianuarie 14, 2014 at 5:32 pm

        Nimic extravagant. Doar cu o lectie invatata…

         
        • dagatha

          Ianuarie 15, 2014 at 5:45 pm

          Asta e de foarte bine, zic eu!😉

           
        • gelu odagiu

          Ianuarie 15, 2014 at 8:29 pm

          Bun. Dacă ai învățat lecția, ia treci mătăluță la tablă!…din nou.
          Sau nu vrei să ți se ridice…media?

           
          • Pruncu

            Ianuarie 15, 2014 at 9:31 pm

            Da pai, trebuie sa aprofundez „materia”.

             
    • dagatha

      Ianuarie 15, 2014 at 5:47 pm

      Vezi că asta e o parodie…😉 văzută de cealaltă parte a baricadei.

       
  7. Pruncu

    Ianuarie 14, 2014 at 5:34 pm

    la cum a plecat, ma mir ca nu mi-a lasat cadou vre-o boala cu transmisie sexuala.😐

     
    • dagatha

      Ianuarie 15, 2014 at 5:40 pm

      Aoleeeeu!
      Prea ești revoltat pe Eve!
      Schimba planul și mai caută în altă parte. Nu poți generaliza😉

       
      • Pruncu

        Ianuarie 15, 2014 at 8:20 pm

        Incerc sa nu generalizez Agatuta. Uite, pe tine de exemplu stii ca te ador :* :))

         

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

