RSS

Cuvinte din trecut (5)

18 Sep

Am „creat” alfabetarele. Asta pentru că mi s-a părut nedrept ca vreo literă să lipsească de la apel și, ca să mă asigur, fiecare își are versul ei. Sunt tot gânduri izvorâte la ceas de seară. Acesta s-a născut într- o zi de aprilie 🙂 : https://experimentesiexperiente.wordpress.com/2005/04/30/calaului-meu/

Călăului meu

30 Apr 2005
aruncă
blestemul asupră-mi
cred că aşa îmi voi sprijini visul treaz
ducând o mână sub creştetul obosit de teamă
e şchiop
firul de iarbă în bătaia furtunii
giulgiul mă împresoară
hulind tot ce zace în braţele lui
iubirea nu există!
jurământ ca o flacără stinsă
luată cu forţa când Dumnezeu nu se uită
mâna întinsă spre celălalt cerşeşte acum îndurare
morţii

„opreşte-te clipă, îţi spun!” dă-mi răgaz
pictează pe chipul meu crucea
ruşinii
s-aud clopotele întunericului acoperind
şoaptele surde ale sufletului meu orb
trimite înainte un înger scuturându-şi de praf
ţoale albastre
– uitase de mult să mă păzească

vântul doar îşi va aduce aminte sărutând
zarea

După o idee preluată de Pisicimea Sa, de la Tiberiu 🙂 Iar motanul Grișka s-a conformat rapid 🙂

 
37 comentarii

Scris de pe Septembrie 18, 2011 în Cuvinte din trecut

 

Etichete: , , , , , , , ,

37 de răspunsuri la „Cuvinte din trecut (5)

  1. Paulman20102011

    Septembrie 18, 2011 at 12:55 am

    Ce versuri grele…

     
  2. rokssana

    Septembrie 18, 2011 at 9:56 am

    si totusi iubirea exista ,chiar daca „e şchiop firul de iarbă”….

     
    • dagatha

      Septembrie 18, 2011 at 9:57 am

      🙂
      Există. dar unele lucruri le descoperi pe parcurs. După îndelungi meditații din…2005 încoace… 😀

       
  3. Paulman20102011

    Septembrie 18, 2011 at 10:25 am

    Sa intelegem ca a existat in viata ta un astfel de calau?

     
    • dagatha

      Septembrie 18, 2011 at 10:29 am

      întotdeauna există un călău.
      Ciudat, mi-a mai pus cineva o întrebare asemănătoare acum mai mult timp.
      Călăul nu e cine credem 🙂

       
  4. Paulman20102011

    Septembrie 18, 2011 at 10:52 am

    Si ne poti povrsti ceva despre el?

     
    • dagatha

      Septembrie 18, 2011 at 10:55 am

      apoi…ce am avut de povestit, am zis mai sus :-D. Restul…pură deducție 🙂

       
  5. psi

    Septembrie 18, 2011 at 11:39 am

    pisicimea te-a citit de azi noapte. te-am recitit şi acum. şi iar tac… cu fiecare zi, cu fiecare post te descopăr şi îmi place…

     
    • dagatha

      Septembrie 30, 2011 at 1:51 pm

      eh…pisicimea e îngăduitoare 🙂
      iar eu mă bucur pentru descoperire 🙂

       
  6. BlueRiver

    Septembrie 18, 2011 at 11:51 am

    da, te pricepi si la de-astea :)… calaul meu e timpul, imi taie fiecare secunda de bucurie… ai sarit vreo 3 litere, care singur se vor supara, ca ar fi putut avea loc in text 🙂

     
    • dagatha

      Septembrie 30, 2011 at 1:53 pm

      intenționat le-am lăsat. Nu voiau nicium să mă asculte, așa că…
      🙂

       
  7. Ciprian Bojan

    Septembrie 18, 2011 at 4:10 pm

    Învelește-mă măcar,
    cu noaptea liniștii tale
    să pot chema nourii
    uitării…

     
    • dagatha

      Septembrie 30, 2011 at 1:56 pm

      noaptea-i uitată
      pe un colț de nor
      care a adormit dezvelit
      fără să știe
      că liniștea-i șoptea în ureche
      despre îngeri…

       
  8. a-z

    Septembrie 18, 2011 at 9:20 pm

    da, desigur, of course!

     
  9. varaton

    Septembrie 22, 2011 at 4:53 pm

    Adică iar poezii? Of! Şi încă din 2005…

     
    • dagatha

      Septembrie 30, 2011 at 1:59 pm

      lasă bre, că te anunț când mai pun și sari peste :-))) Pe tine te invit la treburi seriose. Mintenaș.
      😀

       
  10. psi

    Septembrie 23, 2011 at 1:40 pm

    sper că eşti bine şi tăcerea aremotive fericite…

     
    • dagatha

      Septembrie 30, 2011 at 2:00 pm

      sunt bine 🙂
      Mi-am încărcat bateriile că…e toamnă. 🙂
      Mulțumesc de gând și grijă.

       
  11. cutia cu maimute

    Septembrie 24, 2011 at 8:35 pm

    tare frumos asezat alfabetarul tau,ca un puzzle bine lucrat.

     
    • dagatha

      Septembrie 30, 2011 at 2:03 pm

      M-au ajutat literele. 🙂 Ele au venit cu ideea 😀

       
  12. Berlocea

    Septembrie 29, 2011 at 4:55 pm

    Mie imi place versul ala in care ziceai ca Dumnezeu nu se uita…. Sunt momente cand avem senzatia ca El nu se uita si ca: fie putem face ce vrem, fie de aia ni se intampla… Din pricina lipsei Lui de atentie… 🙂

     
    • dagatha

      Septembrie 30, 2011 at 2:08 pm

      🙂
      Noi vrem să credem că Dumnezeu nu se uită 🙂 ne este mai ușor să ne acceptăm faptele sau…gândurile, poate. Așa cum fac cei mici de-și pun mâinile la ochi crezând că nu-i mai vede nimeni dacă fac asta 🙂
      Mulțumesc de semn 🙂

       
  13. Paulman20102011

    Septembrie 30, 2011 at 9:29 pm

    Bun, deci ti-ai incarcat bateriile. Asta e foarte bine, probabil ai fost in Tibet, acolo se desavarsesc toti marii poeti. Sa ne asteptam deci sa ne delectam spiritul cu noi creatii lirice cat si desprinse din viata cetatii.

     
    • dagatha

      Septembrie 30, 2011 at 11:02 pm

      nu în Tibet. doar la mine pe deal :-))) Știi ce frumos se vede lumea de sus?

       

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Thaumaturge

talk about candles, circles, planets, stars, bananas, chants, runes and the importance of having at least four good meals every day”

Machete didactice

machetedidactice.com

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

