RSS

De…8 Martie

08 Mar

Frumoasă zi, minunate semnificații. Dacă n-ar fi fost și niște misogini care să-și arate colții nejustificat astăzi, aș fi zis că aproape a fost sărbătoare.🙂
„De ce tot zicem La mulți ani! ?” Dar de ce nu? De ce să nu faci un om – sau o oamă în cazul de față – fericit/ă cu trei vorbe?
„Femeile-s..așa și…pe dincolo”. Așa…și??? Bărbații nu-s? Dar contează? Oricum, nu pot trăi unii fără ceilalți, indiferent câte războaie se duc între…sexe sau câte „concursuri”  de născocit glume pe seama genului opus se iscă în fiecare zi.

Am lăsat răutățile altora și m-am concentrat asupra mea astăzi. Să văd dacă pot bifa toate elementele definiției:

Femeie
M-am trezit de dimineață cu mesaje frumoase de la oameni dragi care mi-au înseninat ziua. Apoi, ca o doamnă ce mă dau, contrar părerii unora, am ieșit cu familia….la sală! Să arăt și să mă simt bine. Doar că au uitat să ne zică și nouă că azi…nu! Așa că după ce am zgâlțâit țâțânile ușii inutil, mi-am pus gluga și am șters-o englezește să nu ne mai vadă și alții de prin sat.

Soție
Ajunsă la domiciliu, am pregătit micul dejun pe aproape de prânz, în stil rural, și ne-am înfruptat ca niște rândunici. Apoi am decretat că NU mai gătesc azi nimic și am sunat-o pe mama să văd dacă mai are locuri libere la masă. Dar, pentru că nu știam ce să fac cu mâinile prea libere, m-am apucat de ceva bun și dulce înainte: boules de neige.

(voi reveni cu rețeta, negreșit!🙂 )

Și…niște mucenici leneși

Apoi am primit flori și prăjituri! (Nu știu dacă pentru că am fost atât de harnică:mrgreen: )

Mamă
Daaa, asta am fost cu adevărat! Dovada? După ce mi-a dăruit o felicitare făcută la grădi și mi-a zis pe fugă „La mulți ani!” (susținând că a uitat cântecul „cu mama”), ne-am reluat vechile obiceiuri. Pentru a consolida relația, desigur! Am fost din nou „mama rea” și nesuferită😈 De aceea, am propus un exercițiu de imaginație, o simulare pentru „dorința” lui ingenuă: cum ar fi fără mami! Am fost uimită să aflu că poate descoperi unde îi sunt blugii și că se poate îmbrăca și singur! Apoi, tot ca o mamă ce sunt, am plecat de ziua mea la cumpărături și m-am întors cu două tricouri pentru copil!😀

Femeie (din nou!)
Că până la urmă, asta e esența, nu? Și tot îmi plac simetriile…
Am făcut o plimbare prin Mall, am mâncat „în oraș” o salată cu ton (my favorite!) și ne-am întors acasă, unii mai obosiți decât alții!😀

Așa că acum mă pot delecta cu adevăratul cadou: un număr de…striptease masculin!

La mulți ani, femei, soții, mame!🙂

 
10 comentarii

Scris de pe Martie 8, 2014 în Jurnal

 

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

10 responses to “De…8 Martie

  1. Drugwash

    Martie 8, 2014 at 10:55 pm

    Pînă la urmă n-a fost aşa de rău (io tot cu gîndu’ la prăjiturile alea am rămas!😳 )
    Vizionare plăcută şi-o seară frumoasă!😉

     
    • dagatha

      Martie 8, 2014 at 10:57 pm

      Da’ cine-a zis că a fost rău?😀
      Prăjiturile, dară! Că știu eu cum e cu laptele la tine!😉

       
  2. roxdumitrache

    Martie 9, 2014 at 10:49 am

    La multi ani, femeie oriunde te-ai afla! Partea cu treaba in casa de ziua noastra am exersat-o si eu cu mult elan. Am descoperit si eu ca fara mine se pot descurca dragii de ei, desi cateodata, nu pare sa fie chiar asa.

     
    • dagatha

      Martie 9, 2014 at 7:11 pm

      Erai în spam!😦
      La mulți ani, dragă Roxana!🙂

       
  3. psi

    Martie 9, 2014 at 7:40 pm

    boules de neiges sau lapte de pasăre? (că io aşa o ştiu)
    în altă ordine de idei: şi mie îmiplace teribil salata de ton făcută de alţii.
    iar de mucenici mi-a fost mai lene ca ţie.
    la mulţi ani, mamă de prinţ.

     
    • dagatha

      Martie 9, 2014 at 9:04 pm

      da, da,da! Vine și rețeta. E programată.

      Lamulți ani și ție, mâț pervazier!😉

       
  4. Andreotti

    Martie 12, 2014 at 7:46 pm

    La mulți ani, femeie frumoasă!!!
    Hai că mi-a luat și mie o veșnicie să ajung pe la tine :)))

     
    • dagatha

      Martie 12, 2014 at 9:44 pm

      Și eu am contract cu veșnicia, so…
      Muah!🙂

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

