Trup cioplit

Trăiesc?

Îmi tremur trupul trudit,

tovarăș tăcut al suferințelor triste.

Tind să mă-nalț,

și trag tare colțul de nor timpuriu,

dar mă tem.

Grozav tunet îmi urlă-n urechi tânguirea

păcatului tern

dintr-un turn al tăcerii divine.

Timpul mă tulbură astăzi tăcut.

Te-am uitat?

A fost tot o trăire

și-o teamă

ca-n teatrul cel mai absurd.

Iar o lacrimă tandră-mi sărută obrazul

topindu-se brusc în neant.

În tonuri de gri părăsit,

talazuri își mișcă

tâmplele mute.

Tund simțiri și-apoi fac iar portrete

și tac.

Te ascund, te tânjesc, te caut, te-alung….

Te adun din nisipuri, te-adulmec din mare,

te desprind din copite de cai alergând.

Torc fire de lână albastră

și țes cu tandrețe

trup nou, potrivit.

Textul face parte dintr-un concurs lansat AICI de Claudia. A apărut deja pe pagina specială a „textului cu T”.

18 comentarii

  1. Trup cioplit
    te strig ascuțit,
    cu glas nedormit,
    pe-un țărm părăsit,
    pe-un val liniștit,
    cu vis nerostit
    și gând răvășit…

    Căci infinit,
    eu te-am iubit…

    Asta voiai să spui? Dacă da sau dacă nu, nu-mi pasă- asta am înțeles eu! 🙂

  2. păi şi mie acum îmi spui că e concurs de cioplit în t-ul contabil al cuvântului? pfuaaaaai! 😀
    îmi plăcu stihu-ţi, tăcuto! timp al tăcerii te ţintuieşte în cuvânt… ne-om regăsi pe tăcute, pe tinere aduceri aminte, felii de timp pe timpane.

    pup!

    • poți să te miri cât vrei, da să știi că a ieșit minunat!
      🙂
      Nici eu nu am citit, de aceea zic că acum am impresia că puteam de o mie de ori mai bine 🙂

Ce părere ai?