Super-Mega Concurs: „Cu dor și drag de primăvară”

What’s up, Doc?

Vine primăvara, asta se întâmplă! Cel puțin eu așa sper. Mi-e dor să mai văd și culori. Albul, negrul, griul sunt cam … demodate.

Se mai întâmplă că mi-am revenit (parțial) din criza existențială, m-am scuturat de trei ori precum în basme, am tras aer în piept și am hotărât să merg mai departe cu „mai bune”, cu „mai rele”, susținută, după cum am aflat cu mare bucurie, de oameni care se preumblă pe aici cu drag.

Și încă se mai întâmplă că din gama experimentelor și experiențelor lipsea un concurs organizat de subsemnata. Tot am promis artificii și petrecere la întoarcere, așa că iată-mă cu ideea!

Despre ce este vorba

Sunt atât de multe concursuri în perioada aceasta, care mai de care mai incitante și mai provocatoare. De ce să nu avem și noi concursul nostru? Cu sprijin maxim de la oameni cu suflet, am pus cap la cap câteva idei care păreau să nu aibă legătură. Ce va ieși…vom vedea 🙂

Deocamdată, ne-am propus să chemăm primăvara care este puțin mai pretențioasă anul acesta și așteaptă să fie invitată. Pentru că e mai sensibilă atunci când vine vorba de copii, lor mă voi adresa acum 🙂

Vă invit, dragilor, să mă ajutați să o aduc pe meleagurile noastre. Dacă veți crea „cu dor și drag de primăvară” ceva frumos și inedit, sunt sigură că ea se va înduioșa și va veni mai repede.

Cine participă


Toți copiii care iubesc primăvara și vor să ne arate ce lucruri frumoase știu să facă. Dacă vreți, puteți să-i implicați în toată povestea asta și pe părinți 🙂 Mai ales că ei, fiind mai mari, au adrese de e-mail și, poate blog, ca să poată înscrie produsul final în concurs.

Ce e de făcut

Concursul reunește creații cât mai originale, ieșite din mânuțele voastre.

Vrei să faci un mărțișor deosebit? O felicitare de Ziua Mamei? Un tablou de primăvară? Nu contează ce materiale folosești: hârtie, plastic, mărgele,  carton, lemn, materiale textile, fire de lana, coji de nuca, plante uscate, ouă, capace de orice fel, resturi de la ascutitul creioanelor, scoici, cochilii de melci, paste de diferite forme sau orice altceva crezi că se poate transforma într-o creație originală. Tehnicile variate te vor ajuta să fii ingenios și apreciat.

Alege, crează, fă două fotografii în timp ce lucrați și una la final cu ceea ce ieșit. Apoi roagă pe cei mari să trimită pozele și descrierea pe scurt a activității la adresa blogdagatha@yahoo.com. Dacă au și un blog, încurajează-i să scrie acolo despre lucrul minunat pe care l-ați făcut împreună și să ne dea și nouă de veste printr-un link. Toate lucrările primite vor fi prezentate aici pe blog în ordinea în care vor ajunge pe mail, pentru a fi admirate de cât mai multă lume.

Până când

Începând de astăzi, 1 martie și până pe 15 martie aveți timp să realizați cele mai frumoase daruri de primăvară. Să vedem dacă o convingem să apară 🙂 Pe 16 martie juriul își va spune punctul de vedere, urmând ca în două săptămâni să ajungă la voi și premiile. (Va dura mai mult pentru că voi fi plecată în perioada 17-24 martie)

Ce câștigăm

M-am gândit să fie 5 premii, acordate în moduri diferite:

  • Juriul va cerceta cu atenție și va alege trei lucrări dintre cele mai reușite.
  • Cei care vor trece pe aici, vor avea ocazia să-și aleagă lucrarea preferată apăsând butonul de „Like” însoțit obligatoriu de un argument foarte puternic pentru alegerea făcută. Astfel, se va alege premiul de popularitate.
  • În final, Andrei va alege și el o lucrare „preșerată” (=„preferată”).

Pentru că ne-am îndrăgostit de Tobias, eu și Andrei vom oferi drept premiu două exemplare din minunata carte a Claudiei Groza, „Tobias, elefănțelul colorat”.

Membră a juriului, Claudia a vrut să facă și ea un dar, astfel că a ales să ofere drept premiu două exemplare din „Tolba cu povești”.

Alina Hrisca, noua mea prietenă de la revista Meki, și ea membră a juriului, ne-a pus la dispoziție cinci exemplare din această revistă.

Fiecare participant va primi, de asemenea, o diplomă virtuală.

Eu zic să vă apucați de treabă 🙂

Mult spor și abia aștept să văd cum ați lucrat „cu dor și drag de primăvară” 🙂

Succes!

LE: Avem și banner! Măriuca este un suflet mare și mi-a făcut bannerul cadou de mărțisor 🙂

L.E 2:

Când am demarat consursul, nu m-am gândit că va avea atâția concurenți! Și cu atât mai puțin, că unii vor reveni cu o a doua creație. Dar am fost extrem de bucuroasă că au făcut-o!

L.E. 3:

Aici găsiți pagina de concurs cu toți concurenții 🙂

61 de comentarii

  1. LA MULTI ANI!

    Saru’mana, bine-ai revenit! (si bine c’-ai revenit).

    Bafta (spor si succes) cu concursul! Originala ideea – si placuta!

    (Numa’ ce-am aflat de la TV o ALTA idee placuta (si „trasnita”): ca la noi la Timisoara sunt „in voga” „martisoare comestibile”, modelate in diferite forme din pasta fondant!)

  2. Da, da! Succes tuturor concurenților și, lor, mămicilor de mărțișor, din parte-mi o urare de frumoasă primăvară în suflete! 🙂

    • Mulțumim 🙂
      Să nu te relaxezi prea mult, pentru că vor avea de lucru și cititorii (sper!)
      La mulți ani și un gând frumos de primăvară către tine 🙂

  3. Pai noi daduram deja „minunile”, de unde sa mai trimit poze? 🙂
    Cei doi adolescenti ai mei au, impreuna, 45 de colege. Plus alte prietene. Asa ca facuram toate martisoarele cu mana noastra, ca in fiecare an aproape. Dintr-un sirag de margele din sticla alb-rosie, pe care l-am taiat cat ai zice… „Primavara!!!”. Apoi ne-am ocupat cu muuulta atentie de fiecare margeluta in parte.
    Fotografii n-am facut, ca nu ne-a trecut prin cap in niciun an din cei 20 de cand tooooot migalim chestii nastrusnice pentru inceput de martie. Din pacate…

    La concurs am participa… cu dor si drag de primavara! Si de tine! Da’ cred ca suntem cam mari… 😉
    Suntem insa spectatori pasionati, te poti baza pe noi.

    Sa ne creasca aripi tuturor!

    • ei, cine a zis că sunteți mari??? Găsim noi o miză potrivită și pentru concurenți de vârste puțin peste medie 😀 Nu trebuie să aflăm și noi ce minuni știți să faceți?

  4. Daca ne-am inscrie cu aceste martisoare, bineinteles, editand si punand link si spre acest concurs, ar fi ok? Sau ne apucam iar sa merterim niste martisoare?

    • nu trebuie să fie făcute ACUM mărțișoarele. Dacă avețoi deja și puteți să trimiteți și pozele aferente, este perfect 🙂 Noi vă așteptăm „cu dor și drag de primăvară” 🙂

  5. Ihaaaaaaa, m-am trezit sieu, aproape dupa o saptamana, ca ai revenit! Yessss!
    Noi nu participam la concurs, pentru ca suntem mai marisori si avem crize existentiale, in schimb o sa urmareasc de-aproape totul. felicitari pentru idee si succes concurentilor.
    PS. Mare bucurie ca te-ai intors:)!

    • Digodano, ce mă bucur că te regăsesc! Sincer. Mi-a plăcut mult ce am citit pe al tine. iar unele „trebi” zici că sunt la indigo cu întâmplările noastre :-))))

  6. Pentru ca am intrat in febra „Sa speriem iarna” am facut deja cateva lucruri de primavara.Abia azi am aflat de concurs si o sa participam si noi cu Ghirlanda de primavara.Voi trimitem mail cu link-ul nostru!

  7. Ma bucur ca v-am gasit.Voi participa si eu cu puiul meu la acest concurs si sper sa facem o figura buna.Creativitate maxima va doresc!

  8. Ma bucur foarte mult pentru Adam dar am o intrebare: din ce cauza nu a fost publicata lucrarea lui Maghiu Sebastian Nicolae sprijinit in realizarea ei de educatoarea sa Szodorai Maria pentru ca eu le-am trimis pe amandoua, ajutandu-mi colega Rotter Mirela prin trimiterea de pe e-mail-ul meu lucrarea lui Forro Adam. Multumesc!

    • Bună ziua.
      În primul rând, mulțumesc pentru participarea la acest concurs, chiar dacă, s epare, indirectă 🙂
      În al doilea rând, eu am primit un singul mail de la dumneavoastra, cel pe care l-am și publicat, de altfel. Lucrul ciudat este că acest mail a apărut abia astazi,FĂRĂ SUBIECT- (lucru care, de obicei, duce la catalogarea lui drept Spam) deși figurează trimis de la ora 22.10, oră la care eu AM VERIFICAT căsuța poștală deja. Nu știu exact ce s-a întâmplat. La sesizarea dumneavoastră am verificat (DIN NOU) inclusiv folderul Spam, dar nu apare niciun alt e-mail.
      Nu aș putea să explic DE CE, este pentru prima dată când mi se semnalează acest lucru.

  9. […] D’Agatha in colaborare cu revista Meki, obtinut in urma participarii la concursul de creatie Cu dor si drag de primavara. Am asteptat cu nerabdare revista din seria Meki junior si cum am primit-o ne-am si asternut la […]

Ce părere ai?