RSS

D’ale copilăriei

07 Aug

Încă mai am de teleportat lucruri din vechiul locaș în cel nou. Nu aveți idee câte porcării zac în casa unui om, fie ea și o garsonieră. Mă gândesc să las din ele pe marginea drumului, dar cred că ecologul din soțul meu va dezaproba furtunos. Până una alta, mă bucur de unda de internet pe care un vecin bine-crescut de-al alor mei binevoiește să o lase liberă. (De aia nici eu nu mi-am pus parola la netul meu, cine știe câți au nevoie săracii și ar face orice pentru o bucată de net. 😀 )

Între timp, trebuie să îi explic copilului de ce ne părăsim cuibul, singurul pe care l-a cunoscut, ca să ne mutăm „a bocu nou”. Și rememorând așa evenimentele, m-a apucat o nostalgie teribilă legată de momentele bune, frumoase, perfecte pe care le-am petrecut aici. Mă pomenesc gândind cu voce tare despre asta, chiar în fața infantului. Zic: „aici am stat cu tati o vreme, după aceea ai venit și tu”. Cupilul, insensibil la melancolia care tocmai pusese stăpânire pe mintea mamă-sii, întreabă pe un ton foarte serios, ușor revoltat:

-„Da cum am jinit eu aici? Pe jooos????

Luată prin surprindere și trezită din reveria cu ochii deschiși despre care pomeneam, zic cea mai idioată treabă pe care o puteam zice la ora respectivă: „te-a adus….barza(!?)”. Spun idioată pentru că discuția o avusesem deja de mult timp și copilul avea o vagă impresie despre cum anume s-a trezit pe astă lume. Dar dacă deschizi gura fără să gândești, cum tocmai făcusem eu, trebuie să accepți și consecințele: „Ei, barza! TU m-ai adus!”. Adicătelea „mami, te-ai senilizat?”.

Trebuie să învăț să nu mai subestimez cupilul.

Mai ales că se dovedește faptul că e autodidact 😀 . Eu a trebuit să aflu din revista Meki ( 😀 ) despre înrudirea curcii cu dinozaurii, iar el a văzut o șopârlă amărâtă și a strigat victorios: „Mami, uite, un diozaui” 😀

Evident, le știe pe toate, inclusiv cât și când să mănânce. Tatăl personal încerca să-l convingă că iaurtul cu cereale este un mic dejun delicios, prin urmare îl tot îndemna să pape tot. Răspunsul nu a întârziat să apară, cu tonul imperativ cu care deja ne-am obișnuit, plus amenințările cu arătătorul:

Hei! Tu nu stii că masinile de cu’se nu papă??? Eu sunt masină de cu’se. Mă cheamă Bulge Măghin” (Fulger McQueen pentru neinițiați, starul din „cars cu masini”). Ăsta e prieten cu celebrul „Bușăn”, alias Bucșă partenerul din film al starului.

Hai că m-am lăudat destul 🙂

Nu știu când revin, așa că să ne auzim/ citim cu bine. 🙂

 
27 comentarii

Scris de pe August 7, 2011 în Despre copii

 

Etichete: , , , , , , ,

27 de răspunsuri la „D’ale copilăriei

  1. Stefania

    August 7, 2011 at 2:45 pm

    Simpatic foc micutul tau, Agatha… mi-l si imaginez 🙂

    Sa traiti numai clipe de fericire in noua voastra casa 🙂

    Mult succes la decorarea ei 🙂

     
    • dagatha

      August 7, 2011 at 2:55 pm

      🙂
      Ștrengar…nu definește în totalitate ceea ce este el cu adevărat 😆
      până la decorare…să vedem cum le punem pe toate la locul lor 🙂
      Mulțumim, Ștefi 🙂

       
  2. rokssana

    August 7, 2011 at 2:54 pm

    o doamne,ce minunatie ai tu :)..n-ai nevoie de internet ,n-ai nevoie de nimic…tu ai o comoara,bucura-te de toate momentele astea…sa nu pierzi nimic,nici nu-ti poti imagina ce repede creste…:) parca ieri comoara mea era micuta…am si uitat…nici nu stiu cand a trecut timpul..

     
    • dagatha

      August 7, 2011 at 2:58 pm

      așa este! Ți-am mai zis eu că dacă găsesc pe vineva care să-mi vândă timp sau măcar să mă învețe cum să-l îngheț puțin pe ăsta acum când are cupilu 3 ani…sunt în stare să-mi vând și sufletul 😆

       
  3. a-z

    August 7, 2011 at 4:51 pm

    puteai raspunde la intrebarea piciului : „…cu masina!” ca tot se juca cars cu masini!
    acomodare ca lumea in bocul nou (cum zice piciul tau, nu cum zicem noi ai mari despre premier!!!!:) ) si momentele astea de sinceritate, naturalete, firesc sa va incante si sa va fereasca de stres. are un puternic rol protector, in ideea asta!

     
    • dagatha

      August 7, 2011 at 9:40 pm

      da, e drept. E cea mai mare încântare să-l auzi. Cu toate că uneori un moment de linișe nu ar strica 🙂

       
  4. tink3rbe11

    August 7, 2011 at 6:01 pm

    Dragalasi sunt tare cat stalcesc tot!! :))

     
    • dagatha

      August 7, 2011 at 9:41 pm

      de aia le scriu aici, că sunt senilă și le uit repede 😀

       
  5. Ciprian Bojan

    August 7, 2011 at 7:06 pm

    Fac cerere expresă la cine-o trebui să-ţi clonez odrasla! Vreau un copil fix ca al tău! 😆

     
    • dagatha

      August 7, 2011 at 9:42 pm

      😆
      e scumpă clonarea pentru asemenea exemplar 😆

       
  6. Cristina

    August 7, 2011 at 9:25 pm

    S-o stapaniti sanatosi si bucurosi, Dagatha! De fapt, bucuria e garantata, ca o sa fie cu voi in casa, doar de-aia va mutati, sa incapa si ea mai bine … 😉

     
    • dagatha

      August 7, 2011 at 9:47 pm

      mulțumim 🙂
      da, ai dreptate. dacă suntem sănătoși restul vine de la sine 🙂

       
      • Ciprian Bojan

        August 7, 2011 at 10:22 pm

        Criza, criza, da’ la sufletu’ la oamenii care n-au copil asa froumos si dejtept ca al tau nu te gandesti? Bene, platesc numa’ sa am unu! 😆

         
      • dagatha

        August 8, 2011 at 8:59 am

        ştii vorba lui Creangă…”milă mi-e de tine…da de mine mi se rupe inima de milă” 😆
        Nu mai sunt exemplare, e unic şi e…sold out!
        dar sunt convinsă că şi al tău va fi „la fel de perfect” 😀

         
      • Ciprian Bojan

        August 8, 2011 at 9:09 pm

        Nu mă entereseazăăăăăăăă! Vreeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuu! 😀 😆
        Doamne, cât pot fi ei de frumoşi, tocma’ ce-am văzut azi neşete poze cu prichindei… Sunt TOT, singura raţiune a existenţei!

         
      • dagatha

        August 8, 2011 at 10:27 pm

        nu-i așa? 🙂

         
      • Cristina

        August 10, 2011 at 4:18 am

        Ma refeream la bucuria aia acum mica si haioasa, de care tot povestesti 😉

         
      • dagatha

        August 10, 2011 at 7:25 am

        🙂
        Am înțeles 🙂 Oricum ASTA e bucuria bucuriilor. Restul…sunt bucurii mai mici 🙂

         
  7. pisicaru

    August 8, 2011 at 5:32 pm

    Haios piticutul, sa-ti traiasca sa te bucuri toata viata de el.

     
    • dagatha

      August 8, 2011 at 8:54 pm

      Mulțumim 🙂 Să dea Dumnezeu 🙂

       
  8. Dana Vlad

    August 11, 2011 at 8:12 pm

    Să vă trăiască puștiul! Multă sănătate la toată familia!

     
    • dagatha

      August 11, 2011 at 9:49 pm

      Mulțumim. E mai bine deși…nu mâncăm mai nimic în ultima perioadă. dar…ne revenim noi 🙂

       
  9. varaton

    August 19, 2011 at 9:47 am

    Cum adică nu am idee ce poate să fie în casa unui om? Pot să trăiesc liniştit fără 85% din ce am prin casă. Un exemplu: la câte poşete şi perechi de încălţăminte de damă am în casă, toate demodate, rămase de la iubirile mele, mi-aş face un butic de toată frumuseţea!

     
    • dagatha

      August 19, 2011 at 10:00 am

      😆
      Păi vinde-le. Mai scoți un ban.
      Chiar, de c ele păstrezi? Ai etalon pentru Cenușăreasă? 😆

       
  10. i.o.flavius

    August 25, 2011 at 6:49 pm

    frumos! 🙂
    Cu toate cele bune!

     

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

